Monday, March 1, 2010

My.Live.com DISCONTINUED




Effective
March 15, 2010 the Windows Live Platform will discontinue use of and
access to My.Live.com

source: 

This is a sad news:

 My.Live.com will be discontinued by the Windows Live Platform.
Users of
My.Live.com will be redirected to My MSN


http://my.msn.com









I am going to miss my Live Spaces Homepage at Live.com where I could add Feeds and my web activities from my  multiple web sites over the internet.

Eu vou sentir falta do meu perfil no Live Spaces no live.com onde eu adicionei os meus feeds e as minhas atividades na web nos meus multiplos sites na internet.







 
A pagina do live.com vai DESCONTINUAR a partir de 15 de Marco de 2010, voce pode ter a tua homepage que sera transferida para MyMSN.com




Os seus feeds, nao serao transferidos!
Portanto se quiser voce mesmo deve copiar , colar e SALVAR os teus feeds.




@NilmaBostonRio

No comments:

Canal kids brasil Cultura infantil

Os mais lidos: